2011. augusztus 2., kedd

Holiday 2011 - Kanizsa


Ez is eljött, el sem hittük... Már nagyon ránk fért.
Ricsi már múlt szerda délután letette a munkát. Én úgy időzítettem, hogy még munka is legyen, de már haladjunk is a cél felé, így csüt reggel elindultunk Zalába. Útközben még elmentünk pár partnerhez, vettünk az Őrségben tökmagolajat (elfogyott a múltkori), majd az estét már Kanizsán töltöttük a mamusnál. Péntek reggel ismét munkához láttam, most Kanizsán, addig Ricsit bevittem anyuékhoz és segített apunak fát rakni. A délutánt újra a mamánál töltöttük, elmentünk papushoz a temetőbe, vittünk neki virágot. Szombat délelőtt anyunak segítettünk kipakolni az étkezőt, mivel hétfőre várták a cserépkályhás embert. Ügyesen és sokat haladtunk. Délután aztán vadászmulatságra voltunk hivatalosak az apu féle vadásztársasághoz. Ettünk finom pörköltet, sült husit, sétáltunk egy hatalmasat, láttunk fákat, madarakat és fotóztunk egy csomót.

Nagyon jó volt. Jó volt együtt lenni, jó volt sétálni és fejet üríteni.
Aztán vasárnap fél 12-kor elindultunk Harkányba. Ja, azt nem is írtam még, hogy megoldódott a nyaralás is. Már megint ügyes voltam, mit csináljunk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése