2012. február 4., szombat

Bababútor, kiskád és Bóbicuccok

Olyan szinten nem vagyok egyszerű, hogy képes lennék gyomorfekélyt kapni azon felelősségtől, hogy milyen színű és formájú babakádat vegyünk Kisbóbitának. Persze ennél még nagyobb projekt volt az elmúlt hónapban a kanapé és a babaszoba-bútor kitalálása, amiből bár a kanapét megszültük, a kisszoba berendezésével kapcsolatos döntésképtelenségem rányomta a bélyegét a mindennapjaimra.
A jelenlegi hálószobánk egy 3,4 m-es és egy 2 m-es fala vár a berendezésre és persze itt is próbáltam megtalálni azt az összhangot, ami az izlésünknek is megfelel, a pénztárcánk még elbírja, ám hosszú távra nyújt megoldást. Próbáltunk olyan, minőségű és küllemű bútort találni, ami kisfiúnak és kislánynak is megfelel ha kell, akár 8 éves koráig is, hogy növekedésével csak az ágyát kelljen ifjúságira cserélni és odapasszintani egy íróasztalt. Jelentem, ez egy rohadtmocskos nehéz feladat.
Azt már le sem írom, hány variációt néztem át a neten éjjelente hányóráig, hány bútorüzletben voltam és voltunk Szombathelytől Budapestig, mire odáig jutottunk, hogy nagyjából eldöntöttük: a Faktum Kolibri Narancs bútorcsalád egyes elemeit fogjuk megvásárolni, ha eljön az ideje. Mivel 4-5 hetes szállítási határidőt mondtak a boltban, így úgy gondoltuk, hogy ráérünk március elején megrendelni, március vége felé festetünk, aztán így áprilisra itt lesz a bútor, én meg már jól elbálnásodva ráérek akkor majd a dekorálással foglalkozni.
És ekkor jött el a tegnap este, amikor gyanútlanul felmentem a szokásos aukciós oldalakra. Egyiken megláttam egy Kolibri kiságyat és gondoltam, milyen jó lesz, mert használtan megvéve spórolunk rajta egy huszast. Azért ráléptem a már megszokott bababútoros oldalakra, hogy megnézzem, pontosan mennyi is lenne az annyi, amikor megdöbbenve tapasztaltam, hogy az egy héttel ezelőtti árak min. 10%-al magasabbak... Pánikba esve kutattam mindenféle oldalakon, több helyen már, mint kifutó modell szerepel a kiszemeltünk, úgyhogy Ricsivel gyorsan megvitattuk, hogy a mai napot mindenképpen a Faktum egyik márkaboltjában kell indítanunk, hogy meggyőződjünk róla, mi a helyzet. Addig nem akartam megvenni a használt kiságyat sem, meg meg nem tudom, mi van, mert ha nem kapok hozzá további elemeket vagy csak ultra drágán, akkor le kell mondjunk róla.
A budaörsi RS-be mentünk végül, ahol aztán jött a hidegzuhany: gyakorlatilag ma még rendelhetünk a régi áron náluk, amúgy február 1-től árváltozás volt, ami pl. egy ágyneműtartó esetében annyit tett, hogy 11ezer helyett 16ezer, nagyszekrénynél 82 helyett 89 stb. Szóval nem gyenge a drágulás. Gyorsan rájöttünk, hogy itt és ma döntést kell hoznunk, addig nem mehetünk haza, mert bukunk nem keveset. A nézelődés közepette észrevettünk még másik két bútorcsaládot is, amiket minél többet néztünk, annál jobban tetszettek. A variálások után a döntést délután hoztuk meg, melynek értelmében április első hetében fog megérkezni Kisbóbitánk vadiúj Faktum Cindy bútorcsaládja! Annyira kis vidám bútor, hogy az ember csak nézi és olyan kis meleg érzése támad! Nagyon örülünk, hogy emellett döntöttünk és mivel ügyes vagyok, még alkudozni is tudtunk kicsit a hölggyel, mivel nem kevéske összeg lesz a vége... Beszéltem közben Krisztivel is és bízunk benne, hogy március végén Szabolcs tud jönni Bóbi-lakot festeni, melybe aztán be tudjuk passzintani a Csemeténk bútorait. Már nagyon várom!!! 
Közben aztán kb. másfél heti dilemma után leütöttem egy kiskádat is állvánnyal együtt a vaterán. Nagyon komolynak tűnik, mindenképpen leengedőset és állványosat szerettünk volna (a szűk fürdőnk miatt így tudjuk csak kényelmesen megoldani a fürdetést) és sikerült egy klasszat találni, legalábbis reméljük, hogy beváltja a hozzá fűzött reményeket! Ma sajna nem tudtuk elhozni, de sikerült beszélnem az eladóval és a szerdát lőttük be, ami mindkettőnknek jó a transzportra. Akkor talán Ricsi is el tudja hozni a kanapét, úgyhogy lesz egy csomó szerzeményünk jövő héten!!! Apropó szerzemények: a héten Kisbóbita apró dolgokkal is gazdagodott! Eddig ugye volt már meggymagbarija, ami majd melegen tartja őt, most viszont vettem már neki az Ikeában a jól ismert kis plüss takarót (zöldet, mintha tudtam volna, milyen bútort választunk a hétvégén!), egy csomag ikeás fogast, aztán a Tescoból tegnap hoztunk haza 99(!!) Ft-ért 12 db gyerekfogast... Gyengébbek kedvéért 8,25/db... Nem tudom, ezen mennyit szakítanak, illetve kérdés, mennyibe kerül ezek legyártása? Továbbá nem bírtam otthagyni a boltban szerdán egy utazós pelenkázólapot, amin gyerekMicimackós mindenki szerepel ! Ja és még pár hete megvettem akciósan a kifutó Aventes tányérszettet Hannának és Kisbóbinak is, ami három tányérból, egy kanálból és egy villából áll. Jó vásár volt, féláron adták, eredeti árán tuti nem vettem volna meg soha..
És akkor a képek:
Bútor (egyenlőre még katalógusfotó, nem is a legjobb és a valóságban narancssárga és almazöld ):

A kiskád (szintén katalógusfotó, állvány nélküli):

Illetve eddigi Bóbicuccok:


Hihihi... Cukiságok! Lassan talán alakulunk!

4 megjegyzés:

  1. Szuper szerzemények! :) Kíváncsian várom a kész babaszoba-fotókat! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik mindegyik kis szerzemény és leendő szerzemény! Olyan vidám az a bútorszett, szuper jól néz ki!
    Ami mégis a legjobban tetszett, az a mini micimackós pelenkázólap. Ultracuki! :D
    Nagyon ügyesen vásároltok!

    VálaszTörlés
  3. Egyetértek Dórival! De minden cucc nagyon édes!:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyos dolgokat sikerült vásárolnotok :)
    Rita

    VálaszTörlés