2012. február 12., vasárnap

Néhány újabb Bóbi-cucc és a rendezkedés

A péntek még egy kevéske vásárlással telt... Még mindig baba-mama hetek az Osiban (Auchan), így pontot tettem a pelenkázófeltét végére.
Bár elfért volna a pelenkázóra a nagyobb szivacs is, akkor viszont a dobozos popsitörlő, kenőcs, aktuális pelus, gumikacsa, istentudjami már nem, így óccsóér megvettem a remélhetőleg legjobb méretet (70X70), ami játszhat nálunk. Az idő majd igazolja, hogy jól okoskodtam-e, de remélem igen. Színben passzolni fog, és bármi is lesz, most már ez marad. Bár nem az a babás-babakocsis minta, amit megálmodtam, de fele annyiba került és minél többet nézegetem, annál jobban tetszik. Amúgy már én is azt gondolom magamról, hogy csak én tudok ekkora dilemmát csinálni egy szaros pelenkázófeltétből... Ezen felül sikerült jó akciósan orrszívóhoz jutni és vettem Aventes poharakat is (ezekről később kiderült, hogy nem volt akkora bolt, mint gondoltam, de tuti olcsóbb volt, mintha szaküzletben veszem, szóval már mindegy). És akkor a fotó róluk:



A tegnapi nap a szelektálás illetve helycsinálás jegyében telt. Már jó ideje terveztük, hogy kiszanáljuk az ezer éve gyűjtögetett és min. 5-8 éve nem viselt holmikat, hogy mindennek legyen helye. Aztán az az ötlet is felmerült, hogy vehetnénk olyan vákuumos tárolókat, amivel össze lehet szippantani a ruhákat a negyedükre és akkor aztán mekkora királyok lennénk... Nos, jelentem, a fentieket tegnap mind-mind megvalósítottuk! Az eredmény: a gardób alja tök üres lett, így oda már simán elfért a kiskád állványa és ideiglenesen bekerült a még általam Pestről hozott rattan szennyestartó, ami csak és kizárólag Kisbóbi szennyesének gyűjtésére fog majd szolgálni. Ide egyenlőre be fognak már férni a Csillutól érkező dolgok (mózes és hordozó, valamint akár apróknak való játékok, kisruhák), később pedig ezt a részt valószínűleg a játéktároló dobozok elrejtésére fogjuk használni. Ezen kívül az ágy alól kiürült az összes tárolózsák (amik tele voltak régi rissz-rossz paplanokkal és párnákkal, isten tudja honnan), úgyhogy most az ágy alja tök üres. Muszáj volt ezt is megoldani, mert hamarosan az ágy sem lesz már a helyén... Továbbiakban a gardróbban keletkezett 3 tök üres polc! Az egyikre kompletten befért a kiskád (tele eddigi Bóbicuccokkal (jó nagy a gardróbunk...), a másik kettő viszont még tök üres, úgyhogy ide jöhetnek majd a jövőbeni szerzemények. Tegnap szereztem be azt a 12 db-os vákuumos tároló-szettes is, amiből asszem 3-at használtunk csak fel eddig, és most ott tartunk, hogy egyetlen polcon elfér két polc eddigi tartalma plusz egy komlett takaró-párna szett, mindez persze összeszorítva... Mikor Ricsi bevákuumozta a holmikat és feltette őket a polcra, csak annyit kérdezett ámulva, hogy "Most mondd meg őszintén, hogy tudtunk eddig ilyen nélkül élni?" Amúgy nagy igazsága van. Óriási találmány és csak bámultuk, ahogy negyedére szipkázta össze a takarót és a párnát. Nagyon sok helyet meg lehet takarítani, tök egyszerű a használata és a 12-es szettet ha telepakoljuk, akkor kb. olyan, mintha kapnánk egy új szekrényt, tele hellyel. S bár egyenlőre csak pár zsákot használtunk fel, a többi igen-igen jól fog jönni a későbbiekben, amikor majd a kinőtt kisruhákat kell eltárolni. A lényeg, hogy irtó hatékonyak voltunk tegnap!!
Elvileg holnap Ricsi hozza a kanapét... Nagyon kíváncsiak vagyunk!  Eddig jól haladunk asszem...

1 megjegyzés:

  1. Mi is használjuk ezeket a vákumos zsákokat, abban vannak a téli kabátok és jelenleg a nyári ruhák, mindez pedig a nappaliban lévő kanapé aljában. A 12-es szettet te hol vetted és mennyiért? Mi 1eurós boltban vásároltunk, 2 db került azt hiszem 580 Ft-ba... de nem akarok butaságot mondani, mert már régen volt.
    Nekem is muszáj lesz még szanálnom, de most már nekiesek András cuccainak is, mert ő soha nem hajlandó kidobni semmit, így mindig az én ruháim kerülnek csak a kukába... (ill. Vöröskereszthez). Hol van itt az igazság? :)

    VálaszTörlés