2012. február 6., hétfő

A hétvégi betyár

Sajnos a videós rögzítés már elég későn jutott eszembe, de szerintem nem kell sokáig várnom, hogy újra alkalom nyíljon és akkor szemfülesebb leszek.
Arany Kisbobókám szombat este is megkezdte fél 11 körül a randalírozást a hasbőröm alatt, ahogy szokta. Mire 11 lett, apukája már elszunyókált és sajnos lemaradt az akaratomon kívüli hastáncomról. A Csöpp olyanokat ficánkolt, hogy néha már rá kellett szólnom félhangosan (apát fel nem ébresztve), hogy "a teremburáját Te gyerek, ez már szinte fáj ám!". Na, nem mintha hatott volna a szöveg és igazából még élveztem is, hogy ennyire jól érzi magát a Bőrömben (hihihi... :D ), de néha már tényleg szinte kellemetlen volt. Volt egy időszak - pár perc -, amikor szerintem a csuklását érezhettem, mert annyira szabályos időközönként és azonos ütemben moccant, de azon túl ütött-rúgott, ahol ért. Az alvósruhámat felhúzva láttam, ahogy a köldökömtől jobbra erősen nyomkodja ki a hasamat, ilyenkor jókat mosolyogtam rajta és megsimiztem minden kis mozdulatát...
Amikor már aztán eszembe jutott, hogy gyorsan kapom a telefonomat és elkezdek vele kamerázni, a készülék által kibocsátott videózást segítő vakufénnyel szerintem úgy telibe világítottam a hasamat, hogy attól egy kicsit berezelt. Nem tudom másnak tulajdonítani, mert miután felvillant a lámpa erős fénye, jó másfél percig hiába vettem a hasamat, nem is történt semmi. Aztán volt még egy félszeg kis mozdulat, de annyira kevéske, hogy fel sem töltöm ide. A lélegző bálna gyomrom pedig csak max. akkor lenne érdekes, ha nem csak engem ábrázolna, hanem közvetve a bébinket is...
Amúgy ma, miután belenéztem a tükörbe, megfogadtam magamnak, hogy bár sok folyó van Győrben, igyekszem elkerülni az összes partszakaszt, mert a végén még megjelenik egy csapat GreenPeace aktivista motorcsónakkal, rámugranak, betakargatnak vizes lepedőkkel, majd elkezdenek a víz felé gyömöszölni, mondván: bizonyára öngyilkos bálna vagyok, aki partra dobta magát, ők pedig majd szépen megmentenek engem...
A lényeg, hogy a fiúnklányunk jól érzi magát és remélem, még vagy 14-15 hétig kitart ez a túinvan állapot, legyek akármekkora is...

4 megjegyzés:

  1. Nagyot röhögtem a GreenPeace-es dolgon! :) Őrült egy nőszemély vagy te! :))))
    Amikor Dorkát akartam kamerázni, sosem hagyta magát. Amikor megérezte, hogy kamera van a kezemben, egyből abbahagyta a ficánkolást. :( Apa hangjára és tuc-tuc zenére viszont ropta bárhol, bármikor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)Hihi, de tényleg bálnulok! Amúgy ezek a Kicsik már ilyenkor cyber-gyerekek, tudják ők, hogy mi a helyzet és csak akkor nem produkcióznak, amikor Te akarod! :) Ezt a tuc-tucot kipróbálom!! :D

      Törlés
  2. Hát csajszi, nekem is okoztál pár perc rötyögést! :)

    A mozgásra áttérve, én nem értem ezeket a csöppeket. Nekem még vakum sem volt, mégis abbahagyta a mocorgást mire kameráztam volna... aztán amikor lemondtam az egészről, rá 5 percre újra nekilendült. Sőt, Andrásnak már nem is szólok, mert tuti abbahagyja ha odatelepszik mellém az apuka érdeklődni a kicsifia felől. Pacusunk csak akkor mozog ha ő akarja és addig is amíg neki kedve van hozzá. Megvan az önálló akarat már most rendesen. :) Kíváncsi vagyok milyen lesz majd amikor hullámozni fog a hasunk. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát a bálnás dolgon én is jót mosolyogtam :))))
    Mondtam én,hogy jó hogy Te és Dóri 1-2 hónappal elöttem jártok, mert én így már kamerával a kezemben fogom várni pingvinke mocorgását :D

    VálaszTörlés