2012. február 18., szombat

A betöltött 25. hét

Szépen növekedünk, magam részéről elmondhatom, hogy talán túl szépen is... Estére, sőt sokszor már délutánra is valóban zsírbálna-feeling uralkodik el rajtam, ilyenkor mindenkinek jobb, ha nem kerülök egész alakos tükör közelébe.
A lábdagadás mintha kicsit lejjebb adta volna, vagy az is lehet, hogy nemes egyszerűséggel már olyan szinten megszoktam, hogy már észre sem veszem. Amúgy épp tegnap beszéltük Ricsivel, hogy egyáltalán nem vagyok szörnyű kismama, nem sipítozom, nem károgok, nem picsogok sütiért és fagyiért, illetve csokis ecetes uborkáért, nem szoktam hisztizni, pityeregni és jeleneteket rendezni. Én vagyok az ideális nagyhasú nő, benne egy kb. 35 cm-es gyerekkel.
A héten újabb szerzeményekkel gyarapodott kis családunk. Először is meghozta Ricsi Pestről a kanapékat. Egyenlőre csak a cégükhöz vitte ki és ott jelzésértékkel összeállították a kollégájával, hogy az esetleges hibái kiderüljenek, de egyenlőre úgy néz ki, hogy minden okés vele. Lehet, hogy majd csak akkor kerül haza, ha megvolt a festés és avval együtt kikerül a jelenlegi kanapé-szett. Szóval íme a fotók a kész, még félig fóliázott kettes- illetve hármas kanapéról:



Bízunk benne, hogy jól fog itthon mutatni és kellően kényelmes és praktikus is lesz.
Ezen felül Csillutól kaptunk már most egy csomó cuccot, amit szerdán elhoztam. Így van már hordozónk és mózesünk, amihez a babakocsi vázat és a sportülést majd ők hozzák el, ha már szükség lesz rá, addig Csibefej Hanna használja. Van továbbá csudijó játszószőnyegünk, légzésfigyelőnk, sok-sok kisruhánk (egyenlőre nagyobbak), amikből ma kiválogattuk az egyértelműen lánykás dolgokat és azt egy dobozba tettük, hogy azt egyben vissza is tudjuk adni, ha Bóbit fiúnak titulálják a 4D-n. Kaptunk cumisüveget, textilpelust, kifogót, melltartóbetétet, kókuszpólyát és még több apróságot. Nagyon nagy segítség minden dolog, úgyhogy innen is mindent köszönünk!
Pénteken aztán vett még pár dolgot, amik szintén a listán voltak, így egyre fogyatkoznak azon dolgok, amiket be kell szerezni, de azért még akad néhány... Szóval vettem nagyon jó minőségű textilpelust, lepedőt, lázmérőt, előkéket, egy kutyis kifogót, matracvédőt és még csütörtökön 3db fehér pizsirugdalózót a Tescoban. Szóval ezek:


Már nagyon várom, hogy jövő héten Kanizsára menjünk! Egyrészt akkor már együtt meg tudjuk nézni anyuékkal és Csilluékkal a 4D-s felvételt KisBóbiról, másrészt ott is vár ránk egy rakat kisruha, amiket Anyu vásárolt múlt héten a Lurkó-expón. Egy csomó gyönyörű minden, amiket eddig még csak webkamerán keresztül láttunk, de már most tudjuk, hogy köztük van az a kis összeállítás is, amiben valószínűleg hazahozzuk a Csöppet a kórházból! Ja, nem "valószínűleg hazahozzuk", mert szerintem biztos hazahozzuk a gyermekcsét, csak az a valószínű, hogy ABBAN a cuccban hozzuk haza... 

Már jó sok mindenünk van! Hihihi 

1 megjegyzés: