2012. február 1., szerda

Cukoreredmény és társai

Megjöttem a "terhesgondi"-ból (nagyon ráérek, hogy ilyen hülyeségeket bírok kitalálni) a véreredményemmel.

Éhgyomros eredmény : 4,8 mmol/L

Vércukor 120' : 4,4 mmol/L ....

Asszem ezt jónak ítélem és most már csak azt sajnálom, hogy nem vagyok 56 kg, mert akkor most tuti nekiugranék egy óriási franciakrémesnek... De legalább ebből a szempontból Kisbóbit nem veszélyeztetem.

Egyéb izéket is néztek, ahol aztán már van egy pár eltérés, bár a hölgyike ránézve azt mondta, hogy ez nem gáz egyáltalán, mert alig tér el. Alacsonyabbak a vörösvértest, hemoglobin, hematokrit és limfocita értékeim, pluszos viszont egy pöttyel a fehérvérsejtszámom. A minuszosokra biztos vasat ír majd a doktor, kivéve a limfocitát, mert az nekem mindig alacsonyabb a Colitis ulcerosa miatt. A fehérvérsejtszámra azt írták több helyen a neten, hogy teljesen normális érték (még az enyémnél sokkal magasabbra is ezt írták), de majd meglátjuk. Még az is lehet, hogy épp volt vmi minimális gyulladásom akármelyik szervemben a vérvétel napján...

Most figyelem, hogy annyira jól kielemeztem én itt mindent, hogy lehet, még a dokit is kihagyom jövő héten és aztán itthon szülök S.K. ... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése