2012. február 28., kedd

Meghívó

Már régóta vártam, ma megérkezett végre postán a meghívó a szülésfelkészítő tanfolyamra. Tök cuki, hogy ApaBóbita neve is rajta van! :)

Mivel a megszólítás így szól: "Kedves Kismama, kedves házaspár!", gyorsan közöltem is Ricsivel, hogy ezt akkor bukta, ezen ő mégsem vehet részt... Így jár, aki nem veszi el a gyereke anyját időben! A komoly része a dolognak persze, hogy a papiros részletezi a ránk váró 6 db, Jósika utcában tartandó előadás időpontjait és témáit, illetve a 7. előadást is, ami majd a kórházban lesz, mint szülőszoba-látogatás. Lehetne menni esetleg kismama tornára is, ennek is itt szerepelnek az időpontjai és az ára, ehhez azonban vinni kell vmi igazolást a dokitól, hogy részt vehetek rajta. Még nem tudom, megyek-e, a víz miatt biztosan jó lenne, de sok múlik a csütörtöki uh-n is.

A szülésfelkészítő jövő hétfőn kezdődik, március 5-én 17.45-kor, úgyhogy meglesz minden hétfőre egy darabig a programunk.Az első előadás témája a helyes életmód és táplálkozás lesz. Nem mondom, hogy elkéstünk ezt taglalni, de azért bizonyára lesz, ami jobban lenyűgöz majd...

Mindenesetre már nagyon várom, jó lesz ez összességében és örülök, hogy van lehetőség ilyenen részt venni! :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon hasznosak ezek az előadások ... s itt már fel lehet mérni a terepet, kikkel fogsz kábé egy időben szülni ... én a kórházban egy ismerőssel sem találkoztam :)))
    Én olyan büszke voltam a behívónkra annak idején, mintha minimum kitüntetést kaptam volna :)

    VálaszTörlés