2012. március 22., csütörtök

30. betöltött hét

Megint egy héttel előrébb vagyunk szerencsére és Bóbikám még mindig belülről gyömicköli a pocakomat. Újabb héttel ajándékozott meg a 27. heti sokk után, így már három hetet kaptunk és tovább imádkozunk a maradék minimum 7 hétért.
Babácska már óriási, biztos megvan már 40 cm és legalább 1400-1500 g, de ez majd a holnap esedékes ultrahangon bizonyára kiderül. Mindenesetre a fejlődését, legalábbis a tüdejének fejlődését elősegítő mindhárom szurit megkapta a mai nappal bezáróan, köszönhetően az NST-s Gabika áldásos közreműködésének. Egyébként valóban egy nagyon kedves és segítőkész hölgy Gabika, tegnap meg is kérdezte, hogy nem magas-e a cukrom, illetve mi lett a Torch teszt eredménye, de az elsőre nemmel, a másodikra nem tudommal tudtam csak felelni, így nem lettünk okosabbak. Azt mondta ő is, hogy elég sokan kapnak ilyen szurit, többek közt ő is kapott (bár ő ikerterhesség miatt kapta a 28. héten) és nagyon jó dolog. Nos, én is így gondolom, remélem Bóbikánál hamar kifejti a hatását. Mivel 10 ampulla volt a dobozban és nekem csak hatot kellett kapjak, megkérdeztem Gabikától, mennyire tartja valószínűnek, hogy esetleg a későbbiekben még aktuális lehet egy ilyen kúra. Azt mondta, előfordulhat, hogy az orvos úgy ítéli, jó ha még pár hét múlva lesz egy ismétlés, de ezt nem lehet előre tudni. Így megbeszéltem vele, hogy egyenlőre megtartom a maradék négy ampullámat, hogy ha kell, ne kelljen újra vennem, de ha nem lesz rá szükség és eljutok addig, hogy NST-re kelljen jönnünk, akkor szívesen elhozom és be tudják adni más kismamáknak, ha szükséges. Nagyon örült neki és megköszönte. Nos, én örülnék a legjobban, ha a 38. héten bevihetném a dobozkámat a maradék ampullákkal...
Aztán közben tegnap is és ma is felmentem szuri után a nőgyógyászatra megérdeklődni, megjött-e már a TORCH-tesztem eredménye, de mindkétszer negatív lett a válasz. Teszem hozzá, március 1-én vetettem le a vért és másfél-két hetet ígértek. Tegnap 21-e, ma 22- van... Mivel holnap már eredménnyel a kezemben akartam Busznyák doktorhoz menni az ultrahangra, így gondoltam, mi veszíteni valóm van, ha bemegyek a Laboratórium Kft-hez, ahol a vért levették és megkérdem, mégis mi a repedt izé van. Még át is futott az agyamon, hogy az ő szemükben én már csak az a reklamálós csaj maradok, hiszen tavaly kétnaponta járkáltam hozzájuk hisztizni Ricsi HIV tesztje miatt, ám pont le szoktam szarni, hogy ki mit gondol. Legnagyobb megdöbbenésemre a hölgy bepötyögte a TAJ számomat és egy perc alatt ki is nyomtatta a kész véreredményt... Lepecsételte, azt mondta, ez csak másolat, mert mivel már 9-én (!!) kész volt az eredmény, az eredetit átküldték a kórházba! Na, befigyelt a hátas, de már nem is foglalkozom az egésszel, a fő, hogy papír van a kezemben. A kiértékelést mindenképpen a doktorra hagyom, mert bár én józan paraszti ésszel azt spekuláltam ki, hogy minden marker negatív, ám összességében van három pozitív eredmény is, ami szerintem a múltbeli dolgaimra utal csak, mert pl. rubeolára is kihoztak pozitívat az egyik sorban, azzal a megjegyzéssel, hogy átestem rajta. Így pozitív az egyik herpesz és a cytomegalovírus is, de az előtte levő sorban mindegyik negatív. Szóval a végső szó a doktoromé lesz, ám nem aggódom.
Nagyon kíváncsi leszek a holnapi uh-ra, remélem minden rendben van a lánykánkkal továbbra is. Az biztos, hogy tegnap nagyon feszült a hasam és nagyon meg tudom különböztetni, milyen az amikor sok a víz és milyen, amikor keményedik. Ez a vizes izé nagyon kellemetlen, úgy érzem sokszor, hogy szét akar repedni a hasam és a bőröm, egy-egy nagyobb levegővételnél pedig még rosszabb... Mindegy, kibírom, csak KisBóbita legyen jól és maradjon még sokáig! A pocakom mérete amúgy kezd kétségbeejtő lenni, fogalmam sincs, mi lesz még az elkövetkező időszakban, amikor a legnagyobb testi fejlődést produkálja a baba...
Ilyenek vagyunk most az aktuális 30. heti örökítményen:


Ultrabrutál szerintem, és még hol a vége! De legalább még nem repedt szét semmim, sem a bőröm, bár az lenne a legkevesebb. A fő, hogy a magzatom burka ne repedjen meg!!! Minden bizodalmunk Benned van Dorkánk! Mindenesetre a hétvégén összeállítjuk a kórházi csomagot, addigra ha minden igaz megérkezik a Vaterán rendelt pelenkázó táska is, így Dorka cuccai egyenesen abba kerülnek. Ma beszerezzük a DM-ben a hiányzó dolgokat (már be vannak izzítva a kuponjaim!), így nem megelőzzük az esetleges kapkodást.
Ám innen szeretném jelezni Kislányom, hogy ez csak amolyan ijesztgetős óvintézkedés!! Egyenlőre tessék még szépen nyugiban lenni és fejlődni, mert Anyának és Apának még ezer dolga van!! Majd szólunk, hogy aki bújt, aki sem...

1 megjegyzés:

  1. Okosan is csinálod, hogy összerakod a cuccod. Nem jelzés érték Dorottyának, csak anya és a többiek megnyugtatása érdekében jó, ha nyugodtan hátradőlhet az ember. :)

    VálaszTörlés