2012. március 12., hétfő

Pocakfotózás és a második szülésfelkészítő

Csilluval már pár hete beszéltük, hogy kellene majd rólam is fotókat csinálni (lássuk be, azért a méhecskés hálóinges kép nem az a tipikus vadítóan szexi és megindítóan megható..) és mint jó és aranyos testvér felajánlotta, hogy ő majd elkészíti őket valamikor, ha egyeztetünk.  Mivel a hasam méreteire és a sok magzatvizes sztorira is tekintettel sürgetővé vált a dolog, így a múlt hétvégén megbeszéltük, hogy a mai lesz ennek a napja.

Időben elmentem hozzájuk, hogy mondván Hanna lehet, hogy már reggel 9 körül elszunnyad és akkor majd neki is tudunk látni egy rapid fotózásnak. Ehhez képest kicsi szívem még fél 12-kor is pörgött, teljesen ki volt feszülve, hogy ott voltam. Nem bántam egyáltalán, mert édes volt a végtelenségig!! Azért Csillu még Hanna ébrenléte alatt nekiállt beállítani a felszerelést és még ki is sminkelt, majd készült pár közös kép Csibefejemmel is, de szinte lehetetlenség volt akár egy álló pillanatát is rögzíteni... Ekkor jött el az ideje végképp az alvásnak. Innentől lett másfél óránk, amikor Csillu instruált, öltöztetett, vetkőztetett és közben folyton kattogtatott. Aztán Csibe felébredt és onnantól már ismét az ő társaságában zajlott a fotózás, bár akkor már azért nem volt olyan hatékony a dolog, mert olyan a lányka, mint egy szemfényvesztő és folyton figyelni kell minden mozdulatát! Mindenesetre készült pár kép, biztosan lesznek köztük olyanok is, amelyeket majd közkinccsé is tudok tenni. Csillu mindent lementett magának és megkért, hogy ha lehet, ne nézegessem őket a kártyán, ne is nagyon nyúljak semmihez, mert majd Ő készít el egy sorozatot. Nagyon hálás vagyok Neki a segítségért és a sok sürgés-forgásért, amit körülöttem bonyolított, és a törekvésért, hogy a lehetőségek szerinti legtöbbet kihozza belőlem. Mivel tartom magam az ígéretemhez, így nem nézegetem a képeket és nem is teszek most ide fel "nyers" képeket, majd inkább megvárom az általa készített képeket. Már most nagyon várom őket, de nem leszek türelmetlen!! Nagyon meg fogom köszönni, bármikor is készüljön el velük!

Hazaérve RicsiApát szundikálva találtam. Tudtam, hogy itthon van, mert már reggel telefonált, hogy jön haza a munkából, mert tényleg nincs jól... Szerencsére, mikor felébresztettem, hogy megjöttem, már jobban volt, a pihenés és a NeoCitran sokat segített rajta és láza sem volt egész nap. Így úgy néz ki, hogy egy nagy fáradtság kíséretében kapott náthával megússzuk ezt a dolgot. Mivel azonban még nem 100%-os és nem akartam kizökkenteni a pihiből, egyedül mentem a mai aktuális szülésfelkészítőre. A napi téma ezúttal a várandósság és az azt követő időszak jogi és pénzügyi háttere volt. A hölgyike beszélt a szabadságokról, táppénzről, a papírok benyújtási helyeiről, babakötvényről és egy csomó olyan dologról, amik nem okoztak meglepetést. Nem mondanám túl izginek ezt az alkalmat, mivel bár érdekelt a téma, valahogy mégsem kaptam különösebben ténylegesen használható infót. Vagyis jobban örültem volna, ha egyszerűen átültetjük a gyakorlatba a száraz jogi és pénzügyi hátteret, de nem igazán ez lett. Mindegy, majd úgyis megtudok mindent időben, mert a védőnénim és a cégnél levő pénzügyes kolléganőm biztosan szívesen segítenek majd!! Ami a legjobban érdekel, hogy KisBóbi születését követően Apának jár 5 nap szabi, amit velünk tölthet majd és ehhez ragaszkodni is fogok! Mindezzel együtt nem bánom, hogy elmentem, mert azért megtudtam, hogy most már Alaptörvénybe foglalt jogom, hogy a gyerekem öreg és elesett koromban gondomat viselje, szóval megéri gyereket nevelni!!

Újabb tartalmas nap telt el, bár a pakolással egy jottányit nem haladtunk...

3 megjegyzés:

  1. Hű, nagyon kíváncsi vagyok a fotókra! Már a saját blogom hozzászólásában írtam, hogy én meg nagyon hajazok egy általad készített sorozatra :) - persze csak ha nem terhelnélek meg vele. :)
    Ezzel a jogi előadással én is így voltam....

    VálaszTörlés
  2. Én is nagyon kíváncsi vagyok a fotókra, bízzunk benne, hogy gyorsan elkészülnek! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is kiváncsi vagyok a pocakos képekre, biztos nagyon jók lesznek :)
    Majd én is szeretnék apával készítettni, bár nem profi de majd többet csinálunk.

    VálaszTörlés