2012. március 23., péntek

Az ellenőrző ultrahang

Nem siettem, mondván 10 előtt úgysem nagyon jön le a doktor ultrahangozni, így gondoltam spórolok egy kis időt és nem ott üldögélek a váróban. Ennek fényében szépen komótosan elballagtam a kórházba háromnegyed 10-kor és sorszámot húztam. Az első mondatban leírt gondolatmenetem 50%- ban jött csak be, ugyanis valóban nem jött orvos 10 előtt, ám az üldögélést nem úsztam meg: fél 12 után jött a doktor és negyed egykor sikerült bejutnom. No comment.

Megmutiztam neki a Torch-teszt eredményemet, amire azt mondta, hogy szuper és bár látszik, hogy átestem egy-két fertőzésen korábban, jelenleg teljesen rendben vagyok (ezek szerint jól értelmeztem a papírt). Aztán jött az ultrahang. Megnézte PocakDorkát, aki az egész délelőtti ficánka után egy kicsit elpilledt, ám szépen megmutatta a szájacskáját és a nóziját, ami mindkettő gyönyörű, aztán megnéztük a szívét, gyomrát, fejecskéjét, pocakját, combját, mindenét. Emellett még mindig kislány, úgyhogy marad a csajos ajtódísz és a függönypillangók... Aztán a doktor megnézte a magzatvizet és azt mondta, hogy ez nagyon jó, egyáltalán nem találja veszélyesnek, majd mindezt mérésekkel is alátámasztotta és megkaptuk a "Magzatvíz mennyisége több" besorolást, ami nagyban eltér a "lényegesen több"- azaz polyhydroizé kifejezéstől. Szerinte nincs ok egyáltalán aggodalomra, folytassam a diétát és jó lesz itt minden. Remek! Megbeszéltük, hogy kedden úgyis újra találkozunk terhesgondin, úgyhogy átbeszélünk majd mindent, így megtörölköztem és szépen elköszöntem a papírom és a lánykám társaságában. Kint tanulmányoztam az ambuláns lapot, melyen a köv. adatok állnak:

Egy élő magzat fejvégű fekvésben.

A lepény a hátsó falon tapad, jó helyen.

A magzatvíz mennyisége több. AFI: 20cm (24cm felett problémás)

BPD: 80mm

AC: 283mm

HC: 295mm

FL: 58mm

1843gr

Szóval szép egy gyerek ez itt a bendőmben, nem csoda, hogy ekkora haspók vagyok így 30hét1naposan, amúgy a paraméterei teljesen rendben vannak.

Nagyon örülök, hogy minden oké és nincs semmi baja Babácskának. Újabb nap, amit velünk-bennem tölt és minden ilyen nap egy ajándék! Csak így tovább KisBóbita! 

 

3 megjegyzés: